نیلیترین: وحدت مسلمانان عامل مهمی برای غلبه بر توطئه دشمنان اسلام است
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
نیلیترین: وحدت مسلمانان عامل مهمی برای غلبه بر توطئه دشمنان اسلام است

نیلیترین به نقل از خبرگزاری فارس: وحدت مسلمانان عامل مهمی برای غلبه بر توطئه دشمنان اسلام است

Tweet

 

به گزارش نیلیترین به نقل از خبرگزاری فارس، محمد مهدی زاهدی رئیس گروه دوستی ـ‌ پارلمانی ایران و مالزی و هیأت همراه با «پاندیکار امین» رئیس مجلس نمایندگان مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار با اشاره به نقش گروه‌های دوستی پارلمانی در توسعه و تسهیل روابط میان کشورها اظهار داشت: گروه‌های دوستی پارلمانی نقش موثر و بارزی در توسعه و تسهیل روابط کشورها بر عهده دارند و در همین راستا گروه دوستی پارلمانی ایران و مالزی به کوالالامپور سفر کرده است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از همکاری‌های همه جانبه با مالزی در سطوح مختلف از جمله گروه‌های دوستی پارلمانی استقبال می‌کند.

رئیس گروه دوستی ـ پارلمانی ایران و مالزی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان ایران و مالزی در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های اخیر ایران و مالزی در بخش‌های مختلف ظرفیت‌های عظیمی برای ارتقای سطح روابط دو کشور ایجاد کرده است که باید به نفع مردم دو کشور از آنها استفاده کرد.

زاهدی در پایان تصریح کرد: وحدت کشورهای مسلمان عامل مهمی برای غلبه بر توطئه دشمنان اسلام است و در این راستا جمهوری اسلامی ایران از همکاری با مالزی به‌ عنوان یک کشور مهم اسلامی در زمینه‌های مختلف استقبال می‌کند.

پاندیکار امین رئیس مجلس مالزی نیز در این دیدار با اشاره به تشکیل گروه دوستی پارلمانی مالزی با ایران در مجلس این کشور گفت: مسئولیت بزرگی بر عهده گروه‌های دوستی پارلمانی دو کشور است و قطعاً گفت‌وگوی دو طرف نقش بسزایی در توسعه روابط فیمابین خواهد داشت.

پاندیکار امین همچنین بیان کرد: مجلس نمایندگان مالزی آمادگی همکاری در زمینه‌های مورد علاقه طرفین را با مجلس شورای اسلامی دارد.

 



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: